מהפכה בתחום הסייבר: ביטוח סייבר בתהליך דיגיטלי מקצה לקצה
אלעד שלף, מנהל אגף עסקים במנורה מבטחים: "המהפכה הגדולה בשוק הביטוח היא היכולת להשתמש בטכנולוגיה כדי להפוך את תהליך החיתום, ובעיקר את חווית הלקוח והסוכן לקלות, פשוטות ומותאמות אישית. אנחנו לוקחים את היכולת הזו מעבר לעולם ביטוחי הפרט למקום הטבעי ביותר – ביטוח סייבר"
להבדיל מהמצב לפני שלוש שנים, אז לא הייתה מודעות מספיק גבוהה לסיכון הסייבר, היום הקושי העיקרי הוא התהליך. הלקוח וסוכן הביטוח שלו מבינים את החשיבות של רכישת ביטוח סייבר, אבל שוק הביטוח לא מציע פתרונות ששמים את הלקוח במרכז. טופסי ההצעה מורכבים וארוכים, מלאים במונחים טכנולוגיים ומכניסים חוסר וודאות ליכולת לממש את הזכויות הביטוחיות בעת אירוע ביטוחי. מעבר לפוליסה ברורה ובהירה בעברית, הפתרון החדשני שמנורה מבטחים מציגה מהווה מהפכה של ממש בתחום ביטוחי הסייבר. מנורה מבטחים מבינה שהצורך של הלקוח הוא לא רק בכיסוי סיכון הסייבר שלו, אלא גם בתהליך רכישה קל ופשוט.
"מדובר במהפכה בעולם ביטוחי הסייבר ואנו שמחים להוביל אותה. בהסתכלות של מספר שנים קדימה, אין לי ספק כי כל עסק גדול עד קטן יהיה עם כיסוי ביטוחי מגן לאירועי סייבר. הכיסוי אינו פריבילגיה אלא חובה לכל עסק ועסק בישראל", אומר אלעד שלף, מנהל אגף עסקים במנורה מבטחים. "המוצר שהלקוח צורך הוא לא רק המלל בפוליסה, אלא כל התהליך, ולכן לראשונה מוצע למבוטחים ביטוח סייבר בתהליך דיגיטלי מקצה לקצה", מוסיף שלף.
הפתרון החדשני נסוב על שלושה צירים שהם הצרכים האמתיים של הלקוח:
- מוצר רחב, בהיר ופשוט ובעברית.
- תהליך קצר ופשוט שלא מצריך הכרת מונחים טכנולוגיים או ביטוחיים.
- בדיקת סיכונים אישית כך שהלקוח משלם על הסיכון שלו – ושלו בלבד.